4.5.14

iNSD HÉTVÉGE ÉS 30 DOLOG ALBUM


Remélem mindenkinek kellemesen telik május első hétvégéje.

Holnap ünnepeljük a nemzetközi scrapbook napot, a webshopok tele akciókkal és szebbnél-szebb készletekkel. Én is bevásároltam, bár próbáltam nem túlköltekezni. A Studio Natali mindig jó választás, Rosey-Posey készlete kicsit kimozdíthat a komfort zónámból, Erica Zane készlete pedig pontosan azokból a játékos, vidám színekből áll, amiket imádok használni.




És örömmel jelenthetem, hogy végre befejeztem egy újabb albumot! 


Már hosszú ideje érett bennem az elhatározás, hogy megalkossam ezt a minit, ami rólam szól. Gyűjtögettem hozzá a képeket, témákat, csak éppen a kivitelezésben nem voltam biztos. Legyen digitális, legyen hibrid, vagy teljesen hagyományos? Aztán pár hete a digitális változat mellett döntöttem: már csak azért is, mert tudtam, hogy így legalább lesz esélyem még ebben az életben befejezni - sajnos a papíros alkotásaim szörnyű lassan készülnek. Úgyhogy a háttér mindenhol maga a fénykép lett, plusz egy két elem, wordart, idézet és pár töltő oldal. Egy kutyaközönséges kis 10x15ös fotóalbumba tettem az előhívott képeket és íme, kész is a mini:




 

















És még egy friss digi oldal is a heti svájci kirándulásomról:

Jen Maddocks: Free to be készlet és Anna Aspnes Destiny keretek
Mindenkinek Boldog Anyák Napját!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése